Zapisz się do newslettera i uzyskaj 5% zniżki!
Infolinia pon.-pt.: 08:00 - 16:00

Zwroty

Aby dokonać zwrotu, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Termin zwrotu: Masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia, aby dokonać zwrotu towaru.

  2. Adres zwrotu: Towar należy odesłać na adres:
    ANTRANS MAGAZYN
    ul. Robotnicza 13
    55-040 Kobierzyce

  3. Koszt zwrotu: Koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.

  4. Formularz zwrotu: Aby zwrot został poprawnie obsłużony, musisz wypełnić formularz zwrotu. Formularz dostępny jest po kliknięciu TUTAJ.

  5. Zwrot płatności: Po otrzymaniu zwróconego towaru, zwrot płatności zostanie dokonany zgodnie z wybraną metodą płatności podczas zakupu, o ile będzie to możliwe.

 

 


 

 

Aby zgłosić reklamację, prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Kontakt z obsługą klienta: W celu zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się z działem obsługi klienta. Możesz to zrobić telefonicznie lub drogą mailową. Skontaktuj się z nami, podając szczegóły dotyczące problemu.

  2. Wymagane informacje: Przy składaniu reklamacji należy podać następujące informacje:

    • Numer zamówienia
    • Dokładny opis wady lub problemu z produktem
    • Fotografie wady lub uszkodzenia (jeśli dotyczy)
  3. Formularz reklamacyjny: W przypadku konieczności złożenia reklamacji, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który zostanie wygenerowany po klilnięciu TUTAJ.

  4. Wysyłka produktu: Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzonego lub wadliwego produktu, prosimy o odesłanie go na adres:
    ANTRANS MAGAZYN
    ul. Robotnicza 13
    55-040 Kobierzyce
    Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący, chyba że reklamacja dotyczy wady produktu.

  5. Rozpatrzenie reklamacji: Po otrzymaniu reklamowanego towaru, reklamacja zostanie rozpatrzona. O wyniku reklamacji poinformujemy Cię niezwłocznie. Jeśli reklamacja zostanie uznana, towar zostanie wymieniony na nowy lub zwrócimy Ci równowartość ceny zakupu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  6. Czas rozpatrzenia reklamacji: Zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania reklamowanego towaru.

Pamiętaj, że towar powinien być w stanie nienaruszonym oraz posiadać oryginalne opakowanie, jeśli to możliwe.